Ännu ett ben/rumppass avklarat den här veckan, dags att proppa i sig mat! 😍 Det är väldigt kliche, men benpass är ju helt klart det bästa passet. Så typiskt oss tjejer att tycka det, men hey...jag skäms inte för det. 😏 Känslan av träningsvärk i ben- och rumpmuskler är en av de bästa känslor jag vet. VÄÄÄÄX!! 😂

Jag har ett frågeformulär jag skulle bli glad över om ni ville gå in och svara på. Snälla rara? 😍 Frågorna handlar om hälsa och svaren blir anonyma, så svara så ärligt som möjligt. Thaaank yoooou!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfA6DFLjS47QkN5IjeNyGQ5C2NaJ5kvrz-KWcyGHiPSWSCH2g/viewform?usp=sf_link

🌟Träningsschema, kostplan och coaching hela vägen, allt online och via telefon! Kontakta mig för att komma igång!🌟

Gillar

Kommentarer

Om det är något jag har lärt mig, så är det att man ska inte underskatta något så simpelt som en strand. Stranden för mig är som terapi..som att varje gång vågorna slår mot strandkanten för att sen dra sig tillbaka, drar den med sig en del av ens problem, och förvandlar det till något vackert.

Det har gått några veckor sen vi var i detta paradis i Grekland. Trots att jag var sjuk nästan hela resan och inte kunde njuta till fullo var den resan så behövlig. Jag känner fortfarande mycket mer energi i kroppen än jag hade innan, mycket mer energi i huvudet också. 🙌 Känner mig redo att ta mig an nya utmaningar, jag känner mig mer balanserad och fokuserad. Gymmet brukar funka bra som terapi för mig normalt, men ibland behöver man det motsatta. Balans...

🌟Träningsschema, kostplan och coaching hela vägen, allt online och via telefon! Kontakta mig för att komma igång!🌟

Gillar

Kommentarer

När livet ger dig citroner, då blandar du det med ingefära, gurkmeja, kanel och cayennepeppar, och gör te av det. 😌 Färdiga teblandningar i all ära, men ibland är det roligt att göra det från grunden, och det är inte heller svårt, tar inte ens lång tid. Just det här teet är proppat med antioxidanter och annat bra för både kropp och knopp, och såhär gör du:

1. Ta en ca 10cm lång bit ingefära, skala och skiva den någorlunda tunt. Lägg ingefäran i en kastrull med ca 1 liter vatten. Koka upp och låt sjuda i 10 minuter.

2. Tillsätt 1 tsk gurkmeja, 1/2 tsk cayenne och ca 2-3 tsk kanel. Låt sjuda i ytterligare 10 minuter.

3. Ta bort från plattan och sila bort bitarna. Kan antingen serveras direkt eller förvaras i kylen. 😌 När det ska serveras ska man tillsätta citronjuice och honung!

Sååå värmande nu under hösten. 💕

Insta: @sandra_b_fit

🌟Träningsschema, kostplan och coaching hela vägen, allt online och via telefon! Kontakta mig för att komma igång!🌟

Gillar

Kommentarer